Veelgestelde vragen

  • Ik zoek een huisartsenpraktijk

    Klik op onderstaande link om te zien welke huisartsenpraktijken binnen onze regio open zijn voor nieuwe inschrijvingen.

    https://zorggroep.mijnpraktijk.nl/z/hcwb

     

     

  • Ik kan de app niet vinden via Google Play of de App Store

    Je kunt onderstaande knoppen gebruiken om direct naar de app te gaan 

    Ik krijg een foutmelding tijdens de registratie

    Hieronder vindt u een overzicht van mogelijke foutmeldingen tijdens de registratie:

    Foutmeldingen:

    1. Uw BSN is niet geldig
      U heeft een ongeldige BSN ingevoerd. Controleer deze en vul het juiste BSN in.
    2. Er is iets mis met uw gegevens
      Uw BSN of geboortedatum is niet juist ingevoerd, of u heeft geen Nederlandse zorgverzekering. Controleer uw gegevens en pas ze indien nodig aan.
    3. U voldoet niet aan de voorwaarden voor gebruik van deze app
      Deze app is alleen beschikbaar voor mensen die in Bergen op Zoom wonen en momenteel niet staan ingeschreven bij een huisarts in de regio.


    Ik ben mijn pincode vergeten

    Helaas kunnen wij de pincode niet voor u herstellen. We raden u aan om de app van uw telefoon te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden via de app store. Daarna kunt u zich opnieuw registreren en een nieuwe pincode kiezen.

  • Hoe zit het met mijn privacy?

    We vinden uw privacy heel belangrijk. Daarom verwerken we in de HCWB app alleen de gegevens die we nodig hebben voor het gebruik van de app en het geven van de juiste zorg. Persoonsgegevens verwerken we volgens de geldende privacywetgeving (de Algemene Verordening Gegevensbescherming: EU 2016/679). Bovendien zijn we NEN 7510 en ISO 27001 gecertificeerd.

    Hoe kan ik contact opnemen?

    Heeft u hulp nodig bij het opstarten van de app? Kijk dan op de pagina: Instructie gebruik app