« terug naar vorige pagina

Werkwijze

HCWB Huisartsenzorg is bereikbaar via de app

  • Elke zorgvraag wordt persoonlijk beantwoord door een medisch team.
  • Indien een fysieke afspraak nodig blijkt, plannen wij een afspraak voor u op het passantenspreekuur.
  • Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
  • Op werkdagen van 17.00 tot 8.00 uur en in de weekenden neemt u voor spoedeisende zaken, die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, contact op met de huisartsenpost via 0164-273 855.
  • Gebruik van de app wordt vergoed door uw Nederlandse zorgverzekeraar. 

NB: In levensbedreigende situaties maakt u geen gebruik van de app, maar belt u direct 112.

 

Hoe werkt de app?

  1. Download de app:

    /var/folders/k3/k8hk6kn534d5_0nrvnskwmcw0000gn/T/com.microsoft.Word/WebArchiveCopyPasteTempFiles/app-iphone-zw.png   

    Of scan de QR-code: 

             

  2. Registreer uzelf (houd hiervoor uw BSN nummer bij de hand).
  3. Vul de vragenlijst in en stel uw vraag via de chat. U krijgt direct persoonlijk advies. Indien nodig plannen we een afspraak voor u in.

Om iedereen goed te kunnen helpen is het belangrijk om zo efficiënt en effectief mogelijk te werken. Dat lukt alleen als we via deze app werken. Mocht u er echt niet uitkomen via de app en heeft u een acute zorgvraag dan kunt u telefonisch contact opnemen via: 085-0081758 en kies optie 1. Wij verzoeken u dringend om dit nummer uitsluitend te gebruiken bij noodgevallen.

Heeft u hulp nodig bij het downloaden van de app?

Dan staan de medewerkers van de Digituin in het Bravis voor u klaar. U kunt daar met uw telefoon naar toe gaan en dan helpen de medewerkers u met het downloaden van de app.  Kijkt u op de website voor de actuele openingstijden: Digituin | Bravis.

Kijk voor meer informatie en tips op de pagina: Veelgestelde vragen